ABED

FREDAG:
 

Jag, Oona, Ida och Maja går hem till Harriet. Vi kollar på Community (Harriet geekar det nu) och äter glass. Sen så går Oona hem och jag, Maja och Ida gör Tacos och kollar på mer Community...sen sticker Maja hem vid typ 10. Och jag ovh ida sov över. Ida har fått en Iphone 4. Och Harriet ska få en Ipad! 
 
LÖRDAG:
Jag, ida och Harriet går till bondens Loppis och möter Maja och Oona. Vi går om kring där och kollar på massa saker. Jag hittade världens snyggaste skor (överdrift)+ dom kosta bara 20 kr, men dom var i storlek 37. Jag köpte typ ingenting. Men efter typ en timme så gick jag hem. Jag bor exakt där bondensloppis är. För jag tappa bort dom andra...och min mobile ladda ur. Men efter laddat mobilen så hittade jag Oona, Harriet, Maja och Elin som hade kommit medans jag var borta. Men vi typ gick och köpte lite mat och satte oss i någon 'knarkpark' och åt och prata om vad alla hade köpt och så. Sen gick jag och Oona hem. Sen kl.19 så åt jag, elin och Oona Sushi. I typ en och en halv timme. Sen gick vi till Babajan där Oonas mamma och några andra var. Så var vi i bleckan ett tag med typ Theo, vilma, Nora, Eli....osv sen gick jag hem typ 10. 
 
 
Och nu ska jag nog ringa och höra om  någon vill göra något. 
 
 
hejdå. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0