DEEPTALK

Hej, idag har jag, Anna,Malin,Oona,Elin,ida,Liam,Felix,Oskar&Gabriell fått gratis glass! Sen var vi lite i söderhallarna och åkte söderhallarnas hissar upp och ner. Roligt liv. Sen stack jag, Ida, Oona hem till Elin. Och där så satt vi och jävlades med varann? typ. Jag listade ut Oonas kod som hon har till både Iphone och Ipad...Men har lovat att inte missbruka det. Jaaaa, sen åt vi pasta. God pasta som Elins pappa har gjort.Och
Sen gick jag, Ida och Oona hem. Juste den viktigaste händelsen på dagen: HARRIET ÄLSKAR GREY'S ANATOMY. Så jävla bra, nu kan jag ha deeptalk med någon som faktiskt förstår vad jag pratar om. Juste om någon som gillar Grey's Anatomy följ min och min Co.-owners Grey's anatomy account på INSTAGRAM: Greys_anatomy_fan. Jag startade för typ 3 månader sedan sen efter typ två skaffade jag mig min Co.-owner. (älskar namner Co.-owner) vi har typ 237 followers så följ!:D 
 
Jadu....
 
 
 
Nu ska jag duscha sen ska jag gå och sovaaaaaa zzzZzzzZZzzzZZZzzz
 
 
 
Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0