HÖST.

Heeej, idag passar jag mina små syskon. Mamma, Pappa+min syrra är på konsert. Men vi  kollar på Hungergames. Fick låna den uta min syrras kompis. Har sett den på bio, men den är väl värd att se igen?. 
Juste, jag har börjat kolla på några nya saker som: Glee(hehehe), Skins, Community, Private practice& Prison break. Sörjer att inte Grey's anatomy season 9 har börjat än. Men snart...Shonda kallar säsong 9 för "The season of romance"       
Community, seriöst en av dom roligaste serien ever. 
Gleeeeeeee
Private Practice-
Skins, 
PrisonBreak
Mitt. Liv. 
Måste bara säga att jag satt seriöst i 30 minuter och grät på golvet, för han ska lämna GA. Alla bra personer i Grey's dör. Utom derek...
Men det positiva är att Addison lämnar Private Practice. Och Mark dör, så det måste betyda att hon kommer tillbaka till Grey's för Marks begravning eller nåt. Man kan alltid hoppas....
Okej, ska inte skriva mer om GA....
 
Har tråååkigt. 
 
 
Hejdå…
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0