So Pick me, Choose me, Love me.

Heeej, idag har jag, Harriet, Anna och Malin varit hemma hos mig och kollat på Grey's anatomy! Vi såg typ tre avsnitt. Men eftersom min familj är så jobbig så flydde jag och Harriet hem till Harriet. Där vi lagade mat och kollade på änu mer Grey's. Harriet måste se 5 avsnitt varje dag för att lyckas se all säsonger innan 27 september  , då säsong 9 börjar. Vi få se om hon lyckas...Sen gick jag hem kl.20.30. Har duschat och nu dricker jag Sömnte. Juste, jag är så jävla trött. Seriöst jag kommer döööö. Men imorgon så slutar vi efter lunch så då kan man gå hem och slaka hos någon och kolla på LOST. 
Harriets älskling. ↑
 
Mina älsklingaaaaaar ↑
 
Nu ska jag gå och läsa min bok. (Middag med Mr.Latte) 
 
Hejdå. 
 
godnatt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0