As we know it

Hejsanhejsan.
 
Mirabell åkte lite spontant till damark idag, så vi kunde inte se Hungerspelen. Men då åkte jag lite spontant till Gröna Lund, och bestämde lite spontant att åka till Harriets land på torsdag. 
 
Jag åkte dock inte med någon kompis utan med Pappa, Mark och jack. Lagom kul sälskap. Eller inte.
Snart åker jag till Gotland eller om två veckor, men ändå. Det ska bli kul. Ska hälsa på Clara. Och kanske siri och Malin! Yey. 
 
Tänkte bara säga att jag vaknade upp med värsta blodiga läppen och så. Jag hade typ tuggat sönder den..haha inte så skönt. 
O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.O.
 
Nu ska jag typ slaka kanske kolla på Desperate och läsa lite fatta eld. Läste slutet igår...och är det bara jag, men jag fattar aldrig om Kattniss är gravid eller inte? Tycker 'Fatta eld' är lite trög, men det är väl en bok man "måste läsa" samma sak som man måste läsa 'Harry potter' böckerna....
 
 
Om någon har ett svar på min fråga, kan ni gärna skriva det för jag är förrvirad....hahaha.
 
 
GO KVÄLL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0