Drar till Gotlaaaaaaand.

Heeejhej, på tisdag drar jag till GOTLAND! Yeeey, ska campa där...
Men ska typ träffa Clara, Malin och siri. Hoppas jaaaag. 
 
I alla fall är jag sjukt trött nu. Har sovit i 3 nätter i tält på Mirabells tomt med tyra och Mirabell. Så jag har i stort sätt sovit väldigt dåligt, dessutom sov hennes hund i tältet.^^
Och i går sov jag hos Mirabells mormor med Tyra. Mirabells mormor eller föräldrar var inte där, så det slutade med en helt sömnlös natt. Vi låg pratade till vi märkte att klockan var typ 03.30 så, då  typ gav vi upp att somna. Men det läskiga var att en sena i min fot typ kramp för mina tår började helt oförklarligt ryckas åt oika håll och det gjorde så jävlaaaaa ont. 
......
 
 
Juste jag gjorde "Viljas Medetition" Jag äger. Hahha jag gjorde en improviserad avslappnigs övning, och Mirabell& Tyra somnade efter tio minuter. Fast då var dom  iförsig ganska trötta. Men ändå.
 
 
Nu ska jag typ kolla på någon film och sedan krypa ner i sängen. 
 
 
 
 
Jag kommer troligen inte blogga på Gotland, så. 
 
 
 
HEJDÅ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0