Drowning on dry land

Godmorgon. 
 
Idag sticker jag ut till landet! Ska typ bara va med Tyra kanske åka och bada eller så. Imorgon åker jag ut till Harriets land, ska vara där till på söndag. Ska åka mortorcykel dit:s tar typ en timme. 
 
Alltså jag känner att min blogg är feett tråkig. Men har inte så mycket att skriva om. 
 
 
Ja ni....
 
Jo, mamma har köpt ett as dyrt balsam. Som var för svagt för hennes hår så jag fick det! och det awesome. Man bara Sprayar(?) I håret sen låter man det vara. Och håret blir fett glansigt och så. 
 
 
 
Nej, nu ska jag åka till landet. 
 
 
 
 
SEEEYAAA
 
 
 
Tog en random bild från arkivet...Hahah och det blev den här. 
 
Izzie och Aleeeeeeex. 
 
Kanske ska strunta i landet och kolla på Grey's....Hmmm nu blev det svårt...
 
 
Äh SEEEYA 

Kommentarer
Postat av: sonjaaaaaa

ooooooh har du sett buffy förresten..? hehhe ^^ Seth green (oz) han e typ röst i family guy oockså eller nåt... Cx okej väldigt nödvändig kommentar men ändå hejdå :D

Svar: Är på säsong 4 på Buffy!:D Hejddååå.^^
Vilja Qvarfordt

2012-07-09 @ 13:07:50
URL: http://colourpatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0