If tomorrow never comes.

HEJ, JAG ÄR HEMMA. skönt. Efter tre dagars camping utan huvudkudde (!) så blir man lite trött. Jag har badat en massa i det förgiftande österskönsvattnet och haft fiske tävling...Men framför allt har jag läst 'Hungerspelen' för Tyra och Mirabell, dom kan läsa...Men det var kul, vi läste ut den idag! vi ska börja på fatta eld någon gång på landet;) 
 
 
 
Och sorry, men jag tog inga bilder! hade för kul för det...Hahha.
 
 
Tänkte bara säga stolt att jag, tyra och mirran fick första fisken, och därför fick vi pris. Hahahaa..ni skulle sätt mig innan jag fick upp den skrek jag "FIIIIIIIISK" och blev överlycklig, eftersom jag är en vinnarskalle. Men sedan vann Jack&Vide med en fisk mer en oss. -:( 
 
 
 
Nu ska jag ta en lång skön dusch och sedan kolla på någon film eller något, är väldigt trött:(
 
 
oh juste, jag hittade ett par Ray ban solglassögon, jag tycker inte dom är så fina. Men jag säljde dom för 50 spänn till William som tyckte dom var skita snygga.
 
 
 
BYE BYE BYE.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0