17 seconds

Godmorgon. 
 
Idag ska jag typ inte göra något, men om någon vill göra något 'so call me maybe'...Om ni har mitt nummer...
 
Men jag har inte ätit frukost, så jag är skita hungrig...men jag har haft Ansikmask, sån där rolig som man har 10 min sen drar man bort den. Så det ser ut som man drar bort sitt skinn. Mysigt. 
 
Men idag åker jag till GRINDA. Det ska bli freaky awesome...Vi ska ha fekkeee i skärgården...unzunzunz. 
Nejmen...
 
Jaa, nu lyssnar jag på Call me maybe bara för det...Hahaha.
 
Nu kanske jag ska ringa någon eller så, vet inte.  
 
 
Grinda..
Resturangen "Backfickan"....Dom har så jävla god mat där....
 
 
 
 
Nu ska jag väll packa ner dom sista sakerna och sedan ringa någon rolig person....
 
 
 
 
 
 
HEJDÅ. 

Kommentarer
Postat av: sonja :D

jaaa det är feett gott där :D

Svar: Ja vet! speciellt pannkakorna....:D
Vilja Qvarfordt

2012-06-29 @ 15:45:24
URL: http://colourpatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0