I am a tree.

Hello world, nejmen hej. jag sitter hemaaa. Har nyss varit på en väldigt fin indisk resturnag. Så nu håller jag på att spy för jag har ätit så mycket. Jag tycker att ni borde äta där någon gång namnet är: "Indian Garden" den har typ 4/5 i betyg. Så gå dit. om ni vill. ni måste. inte.


Nu sitter jag som sagt hemma ska kolla på BUFFY THE VAMPIER SLAYER." Yeeey. Älskar det nu! haha..nejmen har inte Grey's längre efter som jag har kollat klart på alla seasons. Vete fan hur man stavar det på svenska...I steptember kommer Grey's anatomy season 9! yeeey.




jadu...




Orkade inte fota och så...men,men.




Nu blir det BUFFY!




Byebye people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0