Let the angels commit

Godmorgon, vaknade för 2 timmar sedan. *applåder alltså jag brukar ju vakna typ halv 12..
Men jag gick up gjorde en toast, duscha, borsta tänderna, sminka mig och nu är jag klar! 
Pratade med Elin vi ska typ träffa saga, ska bara vänta tills hon vaknar..
 
Men, det är väl det jag ville säga. 
 
Jo, jag har gjort tidsinställda inlägg över helgen. Lite små tråkiga så där, typ Topp 5 i TV-serier osv. Men jag tror ni klarar er? 
 
Jag ska fota på Grinda också, med min as dåliga Iphone. Min syrra tar hennes systemkamran till LA. -.-
 
 
Nu ska jag nog...leta reda på pappaaa så jag kan få lite casch. ;) 
 
 
Jag tar lite ego bilder i mörkret....
 
 
 
 
Nu ska jag somsagt leta reda på Pappi.
 
 
 
Bloggar mer ikväll. 
 
 
 
Bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0