My favorite mistake.

Heeej, är det bara jag som är jävligt besviken på sommar vädret? jag menar det har typ varit sol tre dagar sedan sommarlovet hade börjat. Hatar det. Så jag har varit på landet och legat inomhus och kollat på Desperate och läst 'Fatta eld'. 
 
På fredag åker jag till Grinda, i år så är det bara jag, Mark, Jack & Pappa som föjer med. Men mamma har aldrig följt med...Och naturligtvis så följer Tyras familj med+ Mirabell, vet inte om hon åker med min familj eller med Tyras..
 
Anyway, och jag såg ett jävligt läskigt Buffy avsnitt, med en sån här docka...vet inte vad dom heter men ni vet som man har när man bug talar...? haha..svårt det blev..
 
Jaadu.
 
 
 
Glömde att säga att jag fick en jävla massa kläder från min syrras kompisar Angelica och Emilie på landet! Yaaay. 
 
Min William väkte mig kl.04.00 och frågade om jag ville kolla på film...Och sen väckte mark&Jack mig kl.08.00 för dom är grottmongon. Så jag är jäkligt trött. Ska typ lägga mig och sova nu. 
 
 
Byebye . 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0