No man's land.

  1. (det här är ett tidsinställt inlägg, är just nu på grinda..)
 
 
Hej! nu ska jag göra topp 5 på bästa TV-serier! 
 
 
NR 1:
 
Grey's anatomy. Handlar om ett par kirurger som jobbar på Seattle Grace mercy west Hospital. Och det handlar om doms personliga liv, massa drama och doktor saker! och speciellt om en massa relationer... Jag trodde inte att jag skulle gilla det först, men nu älskar jag det!
 
NR 2:
 
Desperate Housewives! Handlar om några kvinnor: Bree, Lynett, Susan, Gabbie och Reene, som bor på samma gata. Och det handlar typ om dom och konstiga saker som händer där dom bor & en massa annat. Typ som grannar är mördare, Sykopater och liknade. 
 
NR 3:
 
Buffy the vampire slayer handlar om Buffy..haha nejmen, Buffy är en slayer som dödar vampyrer och demoner och sånt där. Och hon bor i sunnydale(?) Och har sina bästa vänner Willow och Xander, dom hjälper henne med vampyrerna och demonerna och allt som händer i sunnydale. Oh, juste sen har hennes "Watcher" Giles som jobbar i skolan. 
 
NR 4
 
Private practis handlar om Addison Montgomery, som flyttar till LA från Seattle, och addison har ju varit gift med Derek (Grey's) och varit tillsamans med Mark sloan (derek's bff...) och hon fick typ en breakdown så hon flyttar till LA där hon börjar på Private Practis. Och det handlar om doktorer och hennes och några andras liv. 
Jag har nyss börjat kolla, är bara på 4 avsnittet! men det är skitkul. 
 
NR 5
 
 
 
Har ingen Nr 5...
 
 
Men nu vet ni vad jag gillar för TV-serier och nu kan ni kolla på dom, om ni vill...
 
 
 
Bye..
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0