Surprise party!

Hejhej alla, har vart på ladet så har inte bloggat. För dålig upkoppling.
Men i lördags så gjorde några ett surprise party för mig i vitan! haha det var sjukt kul!
Jag trode att jag skulle ha picknick med Saga, Clara och Harriet. Harriet och Saga satte på mig en halsduk runt ögonen, utan förvarning...Och sen när jag fick ta av mig den hade dom gjort en stor picknick med massa goodaa saker. Och massa personer kommer säkert glömma någon nu men det var: Harriet, Clara, Saga, Elin, Anna, Malin, Siri, Ida N, Alex, Felix, Boris, Liam...
Bildeeer.
Clara äter pastasallad på sitt egna sätt..
Efter ett tag blev det chips och godis krig...
Saga kastar kniv...
Och hon träffar.
Påväg till lekparken...
Vi gungade i gungaan.
Liam ser något kul..
Det var super kul! Tack alla♥!
Sen stack jag ut till landet.
Idag har jag inte gjort något, kollat på skor och nageldekoration..typ.
Puss

Kommentarer
Postat av: ViLjA

OCH OONA!

2012-06-10 @ 18:52:04
URL: http://izzey.blogg.se/
Postat av: O o n a

haha tänkte precis kommentera att du glömde miig <3

2012-06-10 @ 19:43:27
URL: http://hoppigaloppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0