That's me trying.

 
Godmorgon.
 
Har vaknat upp efter en lång skön sömn. Sov hemma sälv i stan, och då kan ingen väcka mig. Och jag kan sova i mammas och pappas sköna stora säng. 
Så jag har sovit skönt!
 
Igår så kollade jag på "Harry Potter and the goblet of fire" och åt Ben&Jerry Funky New York nåt sånt...
 
Ska snart sticka ut till landet och sova där.! 
 
Måste bara visa det här:
 
Omg manuset för Grey's anatomy season 9...
 
OCH:
 

Looks like two more years on Grey's, love to know what people want to see happen?

 
omfg, Det kommer Grey's anatomy season 10! 
 
Har tagit det från Patrick dempsey's twitter. Men han twittrar fett tråkigt, typ bara om hans Race och bilar..osv. Men det är massa bildet från Grey's också..
 
 
Någon annan som blev förvånad när man loggade in på Blogg.se ? typ allt är konstigt...
 
 
Mitt hår är helt freaky, somnade med bulle på huvet... 
 
 
 
Nu ska jag äta frukost! 
 
 
Bye 
 
 
 
KOMMENTERA, har fett dålig statestik:( 
 
Puss.
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Då har du fått nya blogg.se

2012-06-25 @ 20:38:56
URL: http://tokigimadera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0