Where the boys are

Hello, sover forvere alone i stan. Nejmen, pappa kommer hem vid 3. Idag har jag varit med Elin och vi har kollat på Grey's och varit i saluhalarna. Och i kväll har jag väll slakat som vanligt, typ kollat på Desperate och Buffy. Ätit lite marabou digestive...Ocg fasnat på en Kent låt, lägesedan man lyssna på Kent "ät fett och socker tills du spyr..."  hahaa.  För jag har så tråkigt och för att jag tro att det ligger en uteliggare i våran port och sover ska jag göra en lista med favorit citat från gissa vilken serie?..


  • Winning the battle, losing the war.
  • Symphaty for the devil.
  • So Pick me, choose me, love me.
  • I think that we can be extraordinary together rather than ordinary apart.
  • Don't you dare come to me fore forgiveness you traitoroys bitch.
  • It was like i drownd and you saved me.
  • Oh this is awkward...

Kom på att ingen av er bryr er...men jag har så jävla tråkigt. Jag kanske ska baka en kaka? why not. Nejmen seröst jag kommer dö. Eller kanske går ut och har lite feke med Uteliggaren?




Nu ska jag baka en kaka...



PÖSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0