Ett foto i timmen.

jag vaknar kl.06.00.
kl.07.00 klär på mig. (tröja från Gina trico)
kl.08.00 Gör bannan smoothie
Recept på Bannan smoothie!
1 bannan
Vaniljyoghurt (1 dl)
En teskes socker (behövs inte)
Några citrondroppar.(behövs inte..men godare)
Lägg ner allt i en bunke och sen mixa bara ihop allt med en stavmixer!

Gick för att möta upp Oona, köpte en Corny Big på vägen;)
10.00 har svenska..jag sitter och smygfotar Oona (hoppigaloppen.blogg.se)
11.00 har matte, men sitter och chattar med KIK.
12.00 har lunch..
13.00 Haha rast, lite random bild...Det är mina skor, malins skor och Harriets skor (crystalhearts.blogg.se)
14.00
Sara på Engelska lektionen..biter på pennan som vanligt..♥
13.18 fortfarande på ENG jag och sara..
14.00 skulle ha Gympa lektion, men vi hade istället en lektion om rökning..och så.
15.00 Hade ingen bild från NOn men tog en bild på meej istället..
16.00 går hem..men går sälskap med Saga, Oona och Ida N. Ida på bilden!
Och nu hemma!


Har fula tänder..stora framtänder, som kan vara super snyggt på andra men in†e på mig.
Nu ska jag kolla på Grey's anatomy! och ikväll är det Revenge också! Yay.
Och tack för dom som kommentera *Applåder till er
Ha det så bra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0