Hellu people.

Hejhej alla, jag har skapat en ny blogg! Yay. Nejmen har haft Citrea som blogg också. Men vill ha ett nytt namn, och namnet Izzey..vet inte varför jag valde det men jag skulle vilja heta Izzie..men,men. Heter Vilja istället..blä.
Ska iallfall göra min blogg lite snygg snart och ska försöka bogga som mycket som möjligt! promies.
Men då får ni kommentera!♥
Här kommer ett test så ni får veta lite mer om mig..haha tråk med test men ändå.

Hur bor du: Lägenhet på söder!


Brukar du komma i tid: Nja.


Hur lång är du: 160..nånting.


Kan du laga mat:Japp.


Vad jobbar du med/pluggar du: Skola.


Vad har du på dig just nu: Jeans T-shirt och munktröja!


Har du någon fobi: Hatar se folk som äter, speciellt om dom smaskar..


Hade du en bra kväll igår: Yes.


Vilket är ditt senaste inköp: Ice Cooler.


Din favoritdryck på morgonen: Coca cola Light..


Var fick du dina senaste pengar ifrån: Clara (www.bluebell.blogg.se)


Har du sovit i din egen säng inatt: Yess.


Vad hade du sönder senast: Oonas papper..


Vem snackade du med senast: Mammaa.


Varm favoritdricka: Varmchoklad!


Favoritdricka när du är riktigt törstig: Läsk..Hallon soda elr Coca Cola!
Alkoholhaltig favoritdricka: No one.


När gjorde du senast något riktigt dumt: igår.


Saknar du någon just nu: 2 av mina bästisar på Landet!


Vad ska man göra för att få dig irriterad: Smaska och rätta mig.


Någon jag stör mig på: Fjortisar..


Intressen: Kolla på Grey's Anatomy..


senaste person du kramade: Clara♥

Senaste person du ringde: Pappa.


Senaste person som ringde dig: Pappa.


Vad drack du senast: Ice Cooler.


Vill du ha barn: ingen aning.


Längtar du till din nästa födelsedag: Jaa.

Är du sugen på något nu: Marobu!

Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv!


Brukar du baka: Yesbox.

Är du nöjd med ditt liv som det är nu:Nja.


Vilken låt lyssnade du senast på: Video Games. (Lana Del Rey)


Har någon annan sovit i din säng inatt: Nopp.


Vad tycker du är äckligt: folk som smaskar.


Har du pengar på mobilen: Nej-.-

Jaag.
.
sådär ser jag ut..
Börjar blogga mer imorgon med lite roliga inlägg och sånt!
kommentera gärna!
Pöss.

Kommentarer
Postat av: Tildaaa <33

Fint fint ;)

2012-05-15 @ 19:26:03
URL: http://theericsaades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0