Hey I just meet you and this is crazy but here is my number so call me maybe.


Hahah en sång som jag och Clara har fasnat på...
Idag har jag varit på Eriksdal utebad med Clara , det var nicee jag köpte Brownie kakor och Clara köpte Trocadero.

Nu kommer lite bilder!

Elin..haha söt. ♥ på lunch rasten.

Clara på eriksdal. ♥

Lite kläder...

Sun, meee.

Trocadero.


Clara solar.


Nu ska jag snart kolla på DH! Oh juste imorgon så kommer det bli 20-25 plus! passa på och ha picknic och saker då!

Ha det så bra allihopa! puss.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, fin bild på mig ;) nästa gång följer jag gäärna med till eriksdal! (har inte vart där sen förra sommaren) <3

2012-05-23 @ 07:31:55
URL: http://jannuaribarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0