I thought i could trust you, but i had wrong. Like always.

Hello people, har så jävla tråkigt. Förlåt men sitter typ ensam hemma och kollar på världens sorligaste episode av Grey's, samtidigt tröst äter torkade nuddlar. Jaaa..nejmen alla mina vänner är upptagna och min familj är hos mormor.
Men ändå ganska chill att vara hemma själv, kan göra vad man vill inga störnade syskon över allt. Har fyra syskon för som som inte vet. Tro mig, inte härligt.
Nu ska jag göra en liten lista av mina favorit låtar just nu! Yeeey.
  1. Video Games- Lana del Rey
  2. Rainbow connection- The muppets (haha..)
  3. Born to die- Lana del rey
Jaa, lyssna på dom. Om ni vill. Ska snart ha fråge stund..kanske.
Jag idag.
Nu ska jag fortsätta kolla på Grey's och tröst äta nuddlar! men ni får ha det så bra, bloggar mer nån gång!
True shit.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0