SVAR PÅ FRÅGESTUND!

Vad skulle du inte kunna leva utan?

Svar; Vänner, familj, Grey's anatomy. haha..
Kan du ta ett kort på ditt rum?

Svar; Tro mig, ni vill inte se mitt "rum" just nu är det ett bombnedslag. Men någon vacker dag, kanske.

Vad betyder dina bloggläsare för dig?

Svar; Egentligen inte så mycket, bloggar mest för det är kul! men man blir ändå väldigt glad när någon kommenterar! så jag antar att dom betyder mycket!:)
Favorit färg på nagelack?

Svar: Antaglingen blodröd eller någon mörkblå!
Mango eller pasionsfrukt?

Svar; Pasionsfrukt!
Aktivteter du går/har gått på?

Svar: Just nu simmar jag bara, men har gått på Fotboll i cirka 6 år!
Favorit klädelsplagg?

Svar: Byxdressar eller Höga shorts!

Hur många olika bloggar har du haft?

Svar; Har haft 4 med den här.
Favorit mat: Lasange, Gnocchi eller Sushi!
Choklad eller Lakris?

Svar; Gud vad svårt, men säger choklad!:o
mmm...
Hollister eller Abercrombie & Fitch?

Svar; Gillar inte något av märkena så mycket, men om jag måste välja tar jag Abercrombie and Fitch!

H&M eller Monki?

Svar; H&M !
Mcdonalds eller burgerking?

Svar; Beror på vad man ska köpa, men jag tror jag gillar mer Burgerking!
Dina intressen (förutom Grey's anatomy)?

Svar; Haha, jag gillar att vara med mina vänner och typ simma!
Hur många bloggar har du haft?

Svar; Har haft 4 stycken!

Favvo godis?

Svar; Choklad, lakris och surt! :D
Beskriv dig själv med tre ord.

Svar; Allmänt jobbig, envis, litee konstig..
Bloggar du följer?

svar; Handsdown(Sagas blogg) Bluebell(Clarasblogg) jannuaribarn (elins blogg) Foki, My milk toof.

Favvoblogg?

Svar; My milk toof! :D

Finaste blogg desingn av dom du känner?

Svar; Jag gillar Elins desingn, för den är enkel men ändå väldigt snygg!
Läsa nåns blogg du känner eller inte känner?

Svar; Fattar inte riktigt frågan..
Favvo färg?

Svar;  Vit, svart och turkos.

Hur lång är din stickning?

Svar; 98 cm! ;)
Favvo lärare i skolan?

Svar; Hmm..trädslöjsläraren Tobbe! :D
Favvo ämne i skolan?

Svar; Hemkunskap!
Hat ämne i skolan?

Svar; MA eller N0 !
Dr Martens eller Converse?

Svar; Converse!


Mina snygga Converse.

Är vi 67 eller 68 i våran klass?

Svar; Har ingen anning, men gissar pp 67.
Om du var tvungen att tatuera dig vart skulle du tatuera dig? minst lika stor som en handflata?

Svar; Hmm..jag skulle nog tatuera en sol på min rygg..hahah nejmen kommer inte på något!

Vilka tre saker skulle du ta med dig till en Öde ö?

Svar; Derek, mat och en båt så man kan åka hem.
Dålig kvalité på bilden..
Vad skulle du göra om du fick 5 miljoner kr?

Svar; Köpa en snygg lyxig lägenhet i NY och bara leva livet, spändera massa pengar på kläder och så. Sen skulle jag nog ge bort lite pengar till välgörenhet.
Ja du, vad ska jag ställa?
Nu vet jag! är du i ett förhållande nu?

Svar; No, forever alone!
Tre saker på L du INTE gillar?

Svar; Likmaskar, Laleh, Lungcancer.
Tre saker på L som du gillar?

Svar; Läsk, Lallet(Lallet i Hammarby), Lexie (Grey's)


Lexie Grey.

Majs eller ärtor?

Svar; Maaaajs.
Dusch elr Bad?

Svar; Bad!
Fem SAKER du skulle ta med dig om ditt hus börja brinna?

Svar; Grey's box, MacBookarna.., kläder.
Film hemma eller på bio?

Svar; Eftersom jag inte kan  ta båda..så tar jag Hemma bio! :D
Är du bra på att laga mat?

Svar; Ja, eller inte så bra om man ska inprovisera. Men om jag har en Kok bok är jag kanske bra!
Vad är din högst önskan just nu?

Svar; Att jag får en Iphone4S..haha och att det ska bli sommarlov snaaart.
"Hej" eller "Tja"?

Svar; Hej!
Kanelbullar eller kladdkaka?

Svar; Kladdkaka!
Google bild.
Katt eller hund?

Svar; Katt!
^^ eller XD?

Svar; ^^

Varför har du så fint håår?

Svar; TaaaackTaaack, och jag har faktiskt inte så fint hår..tycker jag! jag vill ha platt hår:/
Knögglar eller viker du toalettpapret?

Svar; Viker! :D

Gröna eller röda äpplen?

Svar; Gröna!
Bli mördad eller ta självmord?

Svar; Mördad, eller det beror på om man blir skjuten, slagen till döds, förgiftad osv. men tar Mördad.
Vad skulle du döpa din katt till?

Svar; McDreamy (DereK), nejmen typ till..hmm vet faktiskt inte Findus?
Hallon eller jordgubbar?

Svar; JORDGUBBAR!
Bästa vänner?

Svar; Har många! några av dom: Saga, Clara, Elin, Tyra, Mirabell! ♥
Favorit film?

Svar; Helt klart alla harry potter filmerna!
Favorit bok?

Svar; Harry Potter böckerna!
Tjaaaa eller tjeeeenare?

Svar; Tjaaaa
Din största dröm?

Svar; Flytta till NY eller London!
Favorit band/artist?

Svar; The Cure och Lana del Rey!
Kunna teloportera sig eller kunna flyga?

Svar; Kunna teloportera sig! :D
Favorit vecko dag?

Svar; Lördag!
Hat vecko dag?

Svar; Onsdag.
Hur många unikaläsare har du per dag?

Svar; Olika men genomsnittet är väl typ 23. !


Så nu var den här frågestunden slut! Tack för alla frågor!


Orkaaa ta en ny bild...
Haha men bloggar mer i kväll! nu ska jag träffa Claraa och Saaaga! doms bloggar kan du hitta länkade!
PÖSS PÖSS



Kommentarer
Postat av: Felicia

På frågan bästa vänner hade du svarat Mirabell menar du hon som finns på ditt land? :D

2012-05-28 @ 00:45:10
URL: http://tokigimadera.blogg.se/
Postat av: Felicia

På frågan bästa vänner hade du svarat Mirabell menar du hon som finns på ditt land? :D

2012-05-28 @ 00:45:10
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0