You'r a pretty little liar.

Hello, i'm in hell. alltså är jag på landet, med min mamma och mina två små brorsor. Har i alla fall internet.
Idag har jag somsakt vart emo, fast jag har suttit barnvakt till mina kusiner Morris och Vera! det var väl kul..tills dom började rita mig med sprit penna i mitt ansikte.
Nu kommer lite bilder från idag.
Morris (sorry för suddiga bilder..dom ville inte sitta still direkt..)
Morris och vera attackerar Mark.
Haha söta Morris.
Nu ska jag jag äta lite CheeseTwisters och återigen kolla på Grey's anatomy och Revenge.
Men kommer troligen blogga mer imorgon, och då kommer kanske Frågestunden som jag nämde upp!
Ni får ha det så bra! puss

Kommentarer
Postat av: linnnnn

Hej, jag ber verkligen om ursäkt ifall du avskyr denna sortens "reklam". Men det är så att jag har startat lite smått på en bloppis på min blogg, där du kan hitta skor och kläder för väldigt billigt pris. =) Skulle göra mig glad om du iallafall ville kika in! Kram!

2012-05-18 @ 17:35:11
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0