Cuss I'm CHUCK BASS.

Hej. Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag, har inte orkat och så. Idag gifte sig min mama och papa. Inget stort liksom, men ändå. Jag gillar inte bröllop, ordet är så fultt också. Vi var har varit och ätit lite otrolig italiensk mat. Bara älskar den resturangern, vet inte vad den heter men...Mitt i mot där Anna.D bor. Mamma och pappa är på väg till barcelona så det är bara jag och mina syskon. Skulle vara på claras 'fest' 'sleepover' eller vad man  nu ska kalla det, men hon blev sjuk så det blir nästa lördag istället. Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Kollat på lite dåliga filmer. måste bara skriva en eller två refränger i kent låtar som man inte hör ett skit vad dom ssäger....
 
Färger på natten: jag ska vara som vargen, jag ska vara som vattnet, jag ska vara som vargen, som bara syns på natten, på natten... 
 
FF: Ahhhahh, där valrossen bor, där valrossen bor....
 

Jag har försökt lista ut vad han egentligen sjunger, men utan framgång. 
Älskaar Blair. Hon är så sjukt vacker. 
Chuck.Bass.
 
 
 


 
 

Nej, nu ska jag nog kolla på någon film. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0