I was here

Hej. Idag har jag varit hos Maja och kollat på LOST. Sen tidigare idag har jag ätit godis och varit på Emaus. Nu har jag ätit middag. Nu ska jag kolla på någon bra film. Måste bara tippsa om några bra filmer.
  1. 27 dresses. (katherine heigl) 
  2. Valentine's day(patrick dempsey,Eric Dane, Taylor Lautner, Taylor swift, Emma robers, Julia Roberts,
    ashton kutcher, och en massa andra bra skådisar) 
  3. the
  4. man of honor (Patrick dempsey)
  5. Easy A (Emma stone) 
                                                                                   ↓↓↓



 
Och sen tycker jag att ni måste börja kolla på PRIVATE PRACTICE! 
 
 
Eric dane i Valentine's day.....
Patrick dempsey i valentine's day...
Demsey i The man of honor. 
 
 
Förlåt för utråkat er...
 
 
Nu ska jag göra något. 
 
Hejdå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0